شرایط خرید خودپرداز

دستگاه خودپرداز یک وسیله پیشرفته الکترونیکی است که بدون تایید بانک و زیرساخت های لازم قادر به ارائه خدمات نیست. بنابراین کسانی که قصد دارند برای ملک خود دستگاه عابربانک تهیه کنند، به دنبال شرایط خرید خودپرداز هستند. در ابتدا ممکن است به عنوان خریدار ATM سوالاتی در ذهنتان درباره شرایط خرید خودپرداز، مدارک لازم، میزان سوددهی دستگاه و ... شکل بگیرید. در این مقاله قصد داریم صفرتا صد شرایط خرید خودپرداز را به شما توضیح دهیم. پس با ایلیامهر همراه باشید.

خرید خودپرداز شخصی

افزایش اقبال عمومی به استفاده از خودپردازها باعث شده بعضی از افراد به فکر خرید خودپرداز شخصی باشند. به طورکلی هر فرد حقیقی یا حقوقی میتواند برای خرید عابربانک اقدام کند. برای این کار پس از تحویل مدارک، قراردادی بین بانک و خریدار دستگاه بسته می‌شود که بانک متعهد خواهد شد تا صاحب دستگاه را در سود تراکنش سهیم کند. اما برای خرید خودپرداز باید چه نکاتی را درنظر داشته باشیم؟

شرایط خرید خودپرداز چیست؟

شرایط خرید خود پرداز شامل دو مرحله می باشد:

1) شرکت فروشنده دستگاه خودپرداز

2) بانک

شرکت فروشنده خودپرداز

در ابتدا مجموعه ای که قصد دارید از آنها خودپرداز شخصی خود را بخرید باید شرایط و توضیحات لازم در خصوص نحوه پرداخت هزینه دستگاه (نقد یا اقساط)، ارائه مدارک، نصب تجهیزات، دریافت سوییچ بانکی، پشتیبانی و ضمانت را به شما ارائه نماید. تمامی موارد باید در قرارداد خرید دستگاه عابر بانک با شرکت مربوطه ذکر شود. دو طرف (شرکت و خریدار دستگاه) ملزم به رعایت مفاد قرارداد هستند.

پیش نیاز بانک ها

بانک ها یکسری پیش نیازها جهت نصب و راه اندازی دستگاه خودپرداز به مشتری اعلام و مدارکی را به همین منظور درخواست می‌کنند. مدارک لازم جهت خرید خودپرداز یا اخذ سوییچ جهت اتصال به بانک شامل: 1- اصل مدارک شناسایی 2- گواهی عدم سوپیشینه 3- سند ملکی یا اجاره نامه از محل نصب دستگاه 4- چک ضمانت 5- افتتاح حساب در بانک مربوطه و عقد قرارداد خریدار دستگاه عابربانک می بایست این مدارک را تهیه و از طریق شرکت جهت انعقاد قرارداد با بانک تحویل نماید. پس از عقد قرارداد با شرکت فروشنده خودپرداز و بانک، و ارسال مدارک لازم معمولا طی بازه زمانی کوتاه (کمتر از یک ماه) دستگاه عابربانک شما راه اندازی میشود.

بهترین مارک دستگاه خودپرداز

حالا که از شرایط خرید خودپرداز آگاه شدید وقت آن رسیده تا برند و مدل دستگاه عابربانک خود را انتخاب کنید. برخی از برندها مانند NCR و وینکور جزو بهترین مارک های دستگاه خودپرداز هستند و اکثر افراد به لحاظ کیفیت و قیمت خوبی که این دو مدل دارند، آن را انتخاب میکنند. 

برخی از ویژگی های خودپرداز وینکور:

صفحه نمایش 12 اینچی از نوع ال ای دی

پردازش و سرعت بالای دستگاه

قدرت تشخیص کارت های معیوب

صدای دیجیتال هوشمند

پنل اپراتور پیشرفته

شرکت ایلیامهر به عنوان کارگزار رسمی بانک دی و اقتصادنوین، تمامی مراحل شامل مشاوره قبل از خرید خودپرداز تا نصب و پشتیبانی پس از فروش را در دستور کار خود جهت جلب رضایت شما قرار داده است. 

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش شرکت: 09196345272

مکان دستگاه، مهم ترین شرط خرید خودپرداز

از آنجایی که میزان درآمد شما از دستگاه عابربانک به تعداد تراکنش های انجام شده وابسته است، باید مکانی جهت نصب خودپرداز انتخاب کنید که پرتردد باشد. ضمنا در نزدیکی آن، دستگاه عابربانک دیگری وجود نداشته باشد تا شانس شما افزایش یابد.

ملزومات دستگاه خودپرداز

از دیگر شرایط خرید خودپرداز، فراهم کردن امکانات و ملزومات لازم جهت نصب و راه اندازی عابربانک است.

توجه داشته باشید در صورت خرید دستگاه خودپرداز شخصی از شرکت ایلیامهر تمامی مراحل نصب و راه اندازی توسط متخصصان ما انجام خواهد شد.

برخی از ملزومات بسیار ضروری که جزو شرایط خرید خودپرداز هستند شامل:

1-  شبکه اینترنتی پایدار ( روی خط تلفن)

2- مکان نصب دارای برق تک فاز، ارت و یو پی اس باشد تا از وقفه دستگاه هنگام قطع برق جلوگیری شود.

3- سطل فیش و سایه بان مناسب جهت جلوگیری از تابش نور آفتاب 

4- نصب دوربین مداربسته یا دزدگیر جهت امنیت بیشتر دستگاه خودپرداز

5- حفاظ مناسب برای خودپرداز

خسارت دستگاه خودپرداز شخصی

شرکت‌هایی که فروشنده خودپرداز هستند، ضمن فروش دستگاه، آن را بیمه می‌کنند. این بیمه شامل بیمه بدنه، بیمه پول داخل دستگاه، آسیب رسانی و سرقت آن است. حتی پولی که صاحب خودپرداز از بانک می‌آورد تا آن را در دستگاه جاگذاری کند هم بیمه می‌شود. برای امنیت بیشتر، صاحب دستگاه عابربانک می‌تواند از دوربین مداربسته هم استفاده کند.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر درباره شرایط خرید خودپرداز از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید خودپرداز شخصی دارید، کافیست روی دکمه زیر کلیک کرده و در صفحه پیش رو فرم درخواست را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی