بهترین مارک کارتخوان

امروزه وجود یک دستگاه پوز یا کارتخوان در تمام فروشگاه ها الزامی است. اکثر افراد هم به دنبال بهترین مارک دستگاه کارتخوان هستند تا تراکنش های آنها به سرعت انجام شود. دستگاه پوز در یک فروشگاه یا حتی شرکت های خدماتی مهم ترین مسئولیت را جهت انجام تراکنش های مالی برعهده دارد. بنابراین نیاز است قبل از خرید دستگاه کارتخوان اطلاعات کافی درباره هزینه، پشتیبانی و شناخت بهترین مارک کارت خوان بدست آورید. جامع ترین راهنما برای خرید پرفروش ترین و بهترین مارک کارتخوان را در ادامه دنبال کنید.

بهترین مارک دستگاه کارتخوان چیست؟

دوران صندوق‌های سنتی مدت‌هاست که تمام شده است. پول نقد و صندوق های سنتی جای خود را به راه حل های مدرن پرداخت مانند دستگاه کارتخوان (POS) داده اند تا همه معاملات برای مشتریان آسان باشد. زمانی یک برند به عنوان بهترین مارک کارتخوان شناخته می شود که اولا میزان فروش دستگاه آن برند بالا باشد دوما پشتیبانی قوی و ضمانت اصالت کالا داشته باشد.

در ادامه 5 مورد از بهترین مارک دستگاه پوز در جهان معرفی شده است که شما می توانید بسته به سلیقه خود، نسبت به خرید انها اقدام کنید.

 بهترین مارک های دستگاه پوز

در زیر لیستی از بهترین دستگاه های پوز را مشاهده خواهید کرد.

 

کارتخوان برند اینجینکو(Ingenico)

کمپانی Ingenico فرانسه با داشتن بیش از 10 میلیون پایانه فروش در جهان عنوان پرفروش‌ترین تولیدکننده دستگاه پوز را به خود اختصاص داده است. دستگاه پوز مدل اینجنیکو ۷۹۱۰ از قدیمی ترین و محبوب ترین مدل‌های کارتخوان سیار است که بخاطر قیمت ارزان و مقاومت زیاد، طرفداران مخصوص خود را دارد.

کارتخوان اینجنیکو مدل 7910:

قابل حمل و عدم محدودیت مکانی

قابلیت استفاده از باطری شارژی با عمر بالا

قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی (بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی)

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.

کارتخوان برند پکس (PAX)


کمپانی پکس در سال 2000 در شنزن (Shenzhen) چین تاسیس شد که یک شرکت خصوصی با دفاتر ایالات متحده در فلوریدا آمریکا است. کارتخوان برند پکس در دو نوع بیسیم و ثابت وجود دارد و امروزه جزو پرفروش ترین دستگاه های پوز در ایران و جهان محسوب می‌شوند.
کارتخوان بیسیم پکس S90 و S910 از مدل های محبوب این برند هستند که در ادامه تصویر و مشخصات آنها را مشاهده می‌کنید.

کارتخوان پکس S90

دستگاه پوز مدل پکسS90 به نسبت سایر مدل های موجود در بازار ایران، بسیار مقاوم بوده و دارای عملکرد عالی، سرعت بالا، آنتن دهی خوب و رابط کاربری مناسب می‌باشد.

زمان فعال سازی آن 3 الی 5 روز کاری ( بعد از تکمیل مدارک) و بدون هزینه است. مهمترین قابلیت کارتخوان سیار پکس مدل S90 مقاوم بودن آن در برابر ضربه و کارکرد بالای آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.

کارتخوان پکس S910

این کارتخوان سیار یک مدل مینی دارد که جزو محبوب ترین ها به شمار می‌رود. وزن کم دستگاه، انجام سریع تراکنش ها، مصرف انرژی بسیار کم و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت از مهم ترین ویژگی های کارتخوان S910 mini است

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.

کارتخوان برند وریفون(verifone)


دستگاه پوز وریفون از بزرگترین و قابل اعتمادترین مارک‌های بازار است. می توان گفت وریفون جزو بهترین مارک دستگاه کارت خوان، با سابقه بیش از 30 سال کار در این عرصه می‌باشد. طبق گزارش نیلسون ریپورت در سال 2016 بعد از برند اینجنیکو شرکت Verifone آمریکا با تعداد ۶ میلیون و ۸۵ هزار دستگاه پایانه فروش رتبه دوم را کسب کرده است.
از بهترین دستگاه های پوز این شرکت که در ایران موجود هستند، می توان به مدلهای VX-680، VX670 و VX675 اشاره کرد.

کارتخوان برند نیولند (newland)


این شرکت هلندی که از سال 2009 در عرصه تولید دستگاه پوز حضور داشته است نیز توانسته جز لیست بهترین مارک دستگاه کارتخوان قرار بگیرد. از معروف ترین مدل های برند نیولند، کارتخوان ME31 است که مشخصات آن در ادامه بیان شده:
ظرفیت بالای باطری (2500 میلی آمپر)
ابعاد دستگاه: 795*53*177 میلی‌متر
وزن: 330گرم
نوع پرینت: حرارتی
حافظه داخلی: 0.256 گیگابایت

کارتخوان برند لایت اسپید (Lightspeed)


دستگاه پوز لایت اسپید یکی از بهترین مارک کارتخوان به شمار میرود اما برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک مناسب است. لازم به ذکر است فروش این دستگاه پوز چندان در ایران رایج نیست و مشتریان کمی دارد.

 بهترین دستگاه پوز سیار

دستگاه پوز سیار یکی از انواع دستگاه کارتخوان است که  به دلیل مزایای بسیاری که دارد، تقاضای خرید آن نسبت به کارتخوان ثابت بیشتر است.

افرادی که مغازه یا دفترکار ندارند و می خواهند دستگاه پوز سیار بخرند، باید یک فرم استشهاد محلی تهیه کرده و به همراه مدارک شناسایی خود به بانک تحویل دهند. بانک پس از بررسی مدارک و اطمینان از عدم سواستفاده فرد بعد از خرید کارتخوان سیار، یک دستگاه پوز در اختیارش قرار میدهد.

مزایای خرید دستگاه پوز سیار:

1- برای دریافت دستگاه پوز سیار نیاز به سپرده گذاری مدت دار در بانک ها نیستید. پس از ارسال مدارک به شاپرک و تایید آنها شما دستگاه کارتخوان خود را دریافت خواهید کرد.

2- آسانی حمل و جابجایی به خصوص برای مشاغلی که احتیاج به پرداخت درب منزل مشتری دارند.

3- قیمت مناسب و مقرون به صرفه دستگاه پوز سیار

4- فعالسازی  آسان تر (تنها با یک سیم کارت)

در حال حاضر بهترین دستگاه پوز سیار در ایران کارتخوان پکس مدل S90 با قیمت مناسب برای مشاغل کوچک است.

سخن پایانی:

باتوجه به تنوع زیاد مارک های موجود در بازار، در این مقاله بهترین مارک دستگاه کارتخوان جهت نیازسنجی درست مشتری و خرید، معرفی گردید. درصورت داشتن هرگونه سوال بابت خرید دستگاه پوز در قسمت نظرات ارتباط بگیرید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان ایلیا مهر از طریق شماره 09196345282

ارسال شده در
مقالات دستگاه پوز

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی