سوئیچ بانک دی

سوئیچ بانک دی به عنوان بهترین و محبوب ترین سوئیچ بانکی در کشور شناخته شده است. هم اکنون شرکت ایلیامهر به عنوان کارگزار رسمی بانک، اقدام به اعطای سوئیچ بانک دی کرده است. سوییچ های مختلفی جهت ارتباط دستگاه خودپرداز با بانک مربوطه وجود دارد، اما با درنظر داشتن یک سری از ملاک ها از جمله سود خالص، مدت زمان دریافت سوئیچ، تسویه پول گذاری و … سوئیچ این بانک توانسته عنوان ” بهترین سوئیچ بانکی” را کسب کند.

در ادامه جامع ترین مقایسه بین سوئیچ بانک های مختلف در قالب جدول جمع آوری شده است. سوئیچ بانک دی مزایایی نیز دارد که به طور خلاصه به آن اشاره کرده ایم پس تا انتهای صفحه همراهمان باشید.

سوییچ بانک دی

مراحل دریافت سوئیچ بانک دی

مرحله اول: در قدم اول گرفتن سوئیچ بانک دی لیست مدارک از کارشناسان شرکت و تکمیل مدارک و ارسال عکس از مدارک برای کارشناسان شرکت.

مدارک لازم جهت اخذ سوئیچ بانک دی

سوییچ بانکی به عنوان یک واسطه بین سخت افزار، نرم افزار و پایگاه داده بانک عمل می کند و هر فرد بعد از خرید دستگاه خودپرداز باید نسبت به دریافت سوییچ بانکی اقدام کند.

1- مدارک شناسایی برابر با اصل

2- گواهی امضا برای شرکت تراکنش همراه توسن

3- افتتاح حساب در بانک دی

4- چک ضمانت صیادی 50میلیونی یا سفته

5- اجاره نامه یا سند مالکیت از محل دستگاه

مرحله دوم: در قدم بعدی مدارک ارسالی توسط کارشناسان شرکت بررسی میشود و در صورت این که مشکلی نداشته باشد ثبت سامانه میشود و بعد از تایید توسط اپراتور تهران به پذیرنده توسط کارشناسان شرکت اعلام میشود که میتوان به نزدیک ترین شعبه برای افتتاح حساب و تحویل چک ضمانت برود.
مرحله سوم: در این مرحله هنگامی که مشتری مراجعه میکند به شعبه و چک ضمانت 50 میلیونی را تحویل بگیرد و افتتاح حساب را انجام میدهد خود شعبه شماره حساب شماره چک و اطلاعات پذیرنده را در سامانه ما قرار میدهد و وارد مرحله توکن میشود.
مشتری با واریز هزینه توکن یه شرکت و کارشناسان شرکت هزینه توکن مشتری را در سایت پرداخت میکند و در این هنگام وارد مرحله راه اندازی و تعریف ترمینال میشود. یک روز تعریف ترمینال زمان بر است و بعد از این که تعریف ترمینال انجام شد مشتری می تواند مراجعه کند و دستگاه خود را راه اندازی کند

مشتری با واریز هزینه توکن یه شرکت و کارشناسان شرکت هزینه توکن مشتری را در سایت پرداخت میکند و در این هنگام وارد مرحله راه اندازی و تعریف ترمینال میشود. یک روز تعریف ترمینال زمان بر است و بعد از این که تعریف ترمینال انجام شد مشتری می تواند مراجعه کند و دستگاه خود را راه اندازی کند.

حتما مشتری که در مرحله اول عکس ها را فرستاده باید فیزیکی مدارکش را به همراه قرار دادی که در مرحله پایانی برای مشتری ارسال می شود پرینت بگیرد و مدارک باید برابر اصل باشد و قرار داد هم در سه نسخه پرینت باشد به همراه امضا و برای شرکت ایلیا مهر ارسال کند.

قرار داد بعد از اینکه بدون نقص تکمیل شده و به دست ما رسید بعد وارد دریافت کارمزد ماهیانه میشود. تا زمانی که مدارک و قرارداد را ارسال نکند بانک کارمزدی را برای پذیرنده پرداخت نخواهد کرد.

مقایسه سوییچ بانک های مختلف

همانطور که می دانید چندین بانک در کشور خدمات اعطای سوییچ را به پذیرندگان خودپرداز ارائه می کنند. به همین خاطر جهت اخذ بهترین سوییچ بانکی ما به صورت اختصاصی سوییچ بانک دی، بانک اقتصاد، بانک کارآفرین و بانک شهر را باهم مقایسه کرده ایم.

کارمزد خالص دریافتی

بانک دی: 65%

بانک اقتصاد نوین: 62/25% بعد از کسورات

بانک شهر: 60% بعداز کسورات

بانک کارآفرین: 55 – 60%

تسویه پول گذاری

بانک دی: دستی، با اپلیکیشن، اتومات

بانک اقتصاد، شهر، کارآفرین: دستی و اتومات

مدت زمان دریافت

بانک دی: 2ساعته

سایربانک ها: یک هفته کاری

دریافت ریز تراکنش و کارنامه مالی

بانک دی: هرماه از طریق اپلیکیشن

سایربانک ها: هرماه بعد از درخواست کتبی

جهت سهولت شما در انتخاب سوییچ بانکی، مقایسه بانک دی با سایر بانک ها به صورت کاملا جامع در جدول زیر آمده است:

مزایای سوئیچ بانک دی

1- بالاترین درصد کارمزد

2- عدم نیاز به EPP اینکریپت در دستگاه های NCR

3- مدت زمان کوتاه فعالسازی سوئیچ (2ساعته)

4- امکان افتتاح حساب به صورت اینترنتی 

5- عدم نیاز به چک صیادی هنگام اخذ سوییچ

6-  راه اندازی دستگاه به صورت 24 ساعته و در 7روز هفته بدون تعطیلی

کارمزد سوئیچ بانک دی

به نسبت سایر سوئیچ های بانکی، سوئیچ بانک دی 65 درصد کارمزد خالص را به شما پرداخت می کند. در صورت اخذ سوئیچ از این بانک بابت مالیات و بیمه از مبلغ کارمزد چیزی کسر نمیشود در صورتی که سایر بانک ها مالیات و بیمه را از کارمزد صاحب دستگاه کسر می کنند

مدت زمان فعالسازی سوئیچ بانکی

از زمانی که مدارک بانکی خود را آماده کرده و عکس آن را برای کارشناسان ما ارسال کنید، طی زمان کوتاه (کمتر از 24 ساعت) کد ترمینال را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کد ترمینال امکان اتصال سوئیچ به دستگاه فراهم خواهد شد.

اخذ سوئیچ سایر بانک ها حداقل یک هفته کامل زمان میبرد.

خدمات متنوع و متفاوت ویژه سوئیچ بانک دی

هنگامی که نرم افزار جدید دستگاه های خود پرداز بانک دی بروزرسانی و راه اندازی شد؛ تعداد و تنوع و خدمات این دستگاه به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد.

این تغییرات برای گسترش زمینه خدمات الکترونیکی و راحنی مردم از مراجعه مکرر به بانک ها اعمال شده است و همچنین در راستای پاسخگویی به نیازات مشتریان، به تعداد خودپردازها شهر اضاف کرده ایم.

 هنگامی که این تغییرات اعمال شد و دستگاه های خودپرداز بانک دی در سراسر شعب کشور بروز رسانی شد این امکان برای شتریان فراهم آمد که بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه­ها، خدمات ساتنا، پایا، تغییر رمز عبور اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه، فعال سازی و دریافت رمز پویا و برداشت وجه با اسکناس‌های انتخابی مشتری را از طریق دستگاه های خودپرداز بانک دی دریافت کنند.

انجام خدمات ساتنا و پایا در خودپردازهای بانک دی

بانک دی موفق به ارائه خدمات ساتنا و پایا بر روی سامانه های فیزیکی بانکداری غیر حضوری شده است. این خدمات بیشتر بر روی خودپردازها، خودگردان ها، کیوسک های صدور کارت هدیه و پیشخوان های بانک دی ببرای مشتریان قابل دریافت می باشد.

در بانک دی مشتریان میتوانند با استفاده از کارت های این بانک در سامانه های اعلام شده، عملیات هایی مانند عملیات انتقال وجه در بستر پایا و ساتنا را به صورت 24 ساعته انجام دهند. سقف انتقال پول از طریق سانتا و پایا مطابق با با ضوابطی که بانک مرکزی اعلام میکند، می­باشد.

کارمزد دستگاه های بانک دی

هنگامی که شخصی میخواهد دستگاه خود پرداز تهیه کند باید به دقت در مورد این کار تحقیق کند و بداند کدام بانک بهتر است و کارمزد بیشتری میتواند از طریق تراکنش های این بانک به دست بیاورد و به سود خوبی برسد.

در دستگاه های خود پردازش میزان  کارمزد تراکنش ها به عواملی بستگی دارد مثلا کارمزد تراکنش کارت به کارت در بانک دی به مبلغی که شخص میخواهد انتقال دهد بستگی دارد و با توجه به مبلغ انتقالی میزان کارمزد هم تغییر میکند.

میزان کارمزد انتقال پول:

مبلغ انتقالی                   کارمزد

تا 1 میلیون تومان   600 تومان

از 1 تا 2 میلیون تومان      840 تومان

از 2 تا 3 میلیون تومان      1080 تومان

از 3 تا 4 میلیون تومان      1320 تومان

از 4 تا 5 میلیون تومان      1560 تومان

از 5 تا 6 میلیون تومان      1800  تومان

از 6 تا 7 میلیون تومان      2040  تومان

از 7 تا 8 میلیون تومان      2280   تومان

از 8 تا 9 میلیون تومان      2520      تومان

از 9 تا 10 میلیون تومان 2760      تومان

از 10 تا 11 میلیون تومان 3000     تومان

از 11 تا 12 میلیون تومان 3240     تومان

از 12 تا 13 میلیون تومان  3480      تومان

از 13 تا 14 میلیون تومان  3720     تومان

از 14 تا 15 میلیون تومان     3960 تومان

سایر تراکنش های بانکی هم همینطور طبق تراکنشی که انجام میشود متفاوت است جز این که بخواهد موجودی بگیرند که مبلغ ثابتی دارد.

این میزان سود بین صاحب دستگاه خودپرداز و بانک دی و سوئیچ انجام دهنده ( منظور از سوئیچ، شرکت واسط ارائه دهنده خدمت انتقال بوده است ) تقسیم می شود وبیشترین سود هم که حدودا 60 درصد از کل سود است را برای صاحب دستگاه خودپرداز می باشد.

مزایای سوئیچ بانک دی

1_یک مزیت سوئیچ بانک دی عدم نیاز به EPP

EPP به زبان ساده همان صفحه کلید دستگاه خودپرداز با قابلیت رمزنگاری است. به طور معمول، EPP ها برای وارد کردن پین(رمز) دارنده کارت به صورت ایمن استفاده می شود. 

صفحه پین ​​رمزگذاری(EPP) دستگاهی برای رمزگذاری شناسه وارد شده بر روی صفحه کلید است که در دستگاه های خودپرداز استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که پین ​​رمزگذاری نشده در سایر نقاط سیستم ذخیره یا دستکاری نمی‌شود.

درهمه سوئیچ های بانکی پینپد یا همان صفحه کلید شما حتما باید دارای اینکریپت باشد اما در سوئیچ بانک دی حتی اگر خودپرداز شما صفحه کلید با قابلیت رمزنگاری نداشته باشد، کلید 000 یا تصحیح کار میکند و باعث صرفه جویی در هزینه خرید (تا سقف 2میلیون تومان) خواهد شد.

2_ افتتاح حساب بدون نیاز به مراجعه حضوری

خوشبختانه بانک دی امکان افتتاح حساب بانکی بدون نیاز به مراجعه، به صورت اینترنتی فراهم کرده است. در صورتی که برای افتتاح حساب در سایر بانک ها حتما نیاز به مراجعه دارید و وقت شما گرفته می‌شود.

در تماس باشید

فرم درخواست سوئیچ بانکی

جهت اخد سوئیچ بانکی با شماره 09199515672 تماس بگیرید

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام وقتتون بخیر روزی که عکس مدارک رو برای گرفتن سوئیچ بانک دی به شرکت ایلیا مهر ارسال کردم فردای همان روز کدترمینالم اماده شد و تونستم دستگاهم رو روی سوئیچ بانک دی راه اندازی کنم ممنون

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی