سوییچ بانک اقتصاد نوین

سوییچ بانک اقتصاد یکی از بهترین سوییچ های بانکی است که به پذیرندگان محترم اعطا می‌شود. همانطور که می دانید اخذ سوییچ دومین قدم بعد از خرید خودپرداز است. درواقع سوییچ به عنوان واسطه بین نرم افزار، سخت افزار و پایگاه داده بانک عمل می کند.

بانک اقتصاد نوین طیف جامعی از خدمات بانکی و مالی را از جمله اعطای سوییچ بانکی در دستورکار خود قرار داده است.

اگر برای دریافت سوییچ بانک اقتصاد نوین نیاز به اطلاعات دارید تا انتهای این صفحه همراهمان باشید.

سوییچ بانک-اقتصاد

شرکت ایلیامهر کارگزار رسمی اقتصادنوین اعطای سوییچ رایگان

تا زمانی که سوییچ بانکی نداشته باشید، امکان برقراری ارتباط و استفاده از خودپرداز فراهم نخواهد شد. بانک های مختلفی در سراسر کشور اقدام به اعطای سوییچ کرده اند که اقتصاد نوین نیز یکی از آنان است. سوییچ بانک اقتصاد مزایای خاص خود را دارد که در ادامه ضمن مقایسه سوییچ بانک اقتصاد با سایر بانک ها به این مزایا اشاره شده است.

لازم به ذکر میزان کارمزد خالص دریافتی در بانک اقتصاد 62.25 درصد است که نسبت به سوییچ بانک دی این میزان کمتر می باشد.

شرکت ایلیامهر اولین شرکتی است که هزینه های جانبی اخذ سوییچ بانکی مانند توکن مجازی را دریافت نکرده و به صورت رایگان درخواست مشتریان را ثبت میکند.

مقایسه سوییچ بانک اقتصاد با سایر بانک ها

مدارک لازم اخذ سوییچ بانک اقتصاد

1- مدارک شناسایی برابر با اصل

2- گواهی امضا برای شرکت پرداخت نوین آرین

3- افتتاح حساب 839 اقتصاد نوین

4- چک ضمانت صیادی 50میلیونی در وجه شرکت پرداخت نوین آرین

5- اجاره نامه یا سند مالکیت از محل دستگاه

مراحل اخذ سوئیچ بانک اقتصاد نوین

قبلا در مورد مدارک مورد نیاز جهت اخذ سوئیچ بانک اقتصادنوین به  طور مفصل توضیح دادیم. شما میتوانید بعد از گرفتن  ATM یا دستگاه خودپرداز برای گرفتن سوئیچ بانک اقتصاد نوین اقدام کنید.

مرحله اول: در قدم اول که تصمیم به گرفتن سوئیچ بانکی گرفتید شما می توانید با تماس گرفتن با شماره تلفن 09196345282  با کارشناسان ایلیامهر در ارتباط باشید و مدارک موردنیاز ذکر شده را برای کارشناسان ارسال کنید و آدرس نزدیک ترین شعبه بانک اقتصاد نوین به شما را برای مراجعه و افتتاح حساب را اعلام کنید.

مرحله دوم: در قدم بعدی شما میتوانید با مراجعه به بانک مورد نظر خود افتتاح حساب کنید.

مرحله سوم: در این مرحله شما باید شماره حساب خود را همراه با دریافت قرارداد بین شرکت ایلیامهر و شرکت مورد قراداد تمدن و پذیرنده را برای ما از طریق راه های ارتباطی که برای شما قرار داده ایم ارسال کنید (قرارداد باید دارای امضا و اثر انگشت پذیرنده باشد).

مرحله چهارم:  تمام مدارکی را که در بالا بیان کردیم را باید با همراه سه نسخه قرار داد برای شرکت مورد قرار داد از طریق راه های ارتباطی نظیر پست یا تیپاکس یا کالا پیک ارسال کنید.

مرحله پنجم: پس از گذراندن مراحل بالا در این مرحله شما باید مبلغ توکن را برای شرکت واریز کنید و آن را دریافت کنید.

مرحله ششم: مرحله ششم مرحله آخر می باشد در این مرحله اعلام نصب خودپرداز به شرکت مورد قرار دادو راه اندازی در موعد مقرر انجام میشود.

در تماس باشید

فرم درخواست سوییچ اقتصاد نوین

ثبت سریع درخواست

جهت سهولت در روند اخذ سوییچ بانک اقتصاد می توانید با شماره 09199515672 تماس بگیرید یا با کلیک روی دکمه زیر در واتساپ  با کارشناس مربوطه گفتگو نمایید.

مزایای اصلی داشتن سوییچ چیست؟

تسهیل ارتباط بین Payment Provider های مختلف

سرعت پردازش تراکنش ها را افزایش میدهد

امنیت اعتبارسنجی تراکنش ها را افزایش میدهد

افزایش بررسی ریسک نزدیک به 100%

کاهش خطاهای  تراکنش ها با درصد 99.9999

منظور از سوییچ (سوئیچ) کارت فعال نیست چیست؟

1-سامانه‌های مرتبط با بانک صادر کننده کارت خاموش شده باشند یا ارتباط آن‌ها در شبکه قطع شده باشد.

2-سوئیچ (سوییچ) بانک صادر کننده کارت در زمان مناسب قادر به پاسخگویی به این تراکنش را نداشته باشند.

اگر این اتفاق ها رخ داد بهتر است شما عملیات خود را مجددا چند دقیقه بعد تکرار کنید.

به چه علت خرید خودپرداز سود آور است؟

یکی از بی دردسرترین روشی که سرمایه شما نزد خودتان است  سرمایه گذاری در زمینه تجارت الکترونیک و درحقیقت خرید دستگاه خودپرداز بانکی خواهد بود  که میتوانیم به سود خوب دست پیدا کنیم واگذاری و فروش دستگاه های ATM یا دستگاه های خود پرداز به اشخاص حقیقی با کارمزد مصوب طبق مصوبه بانک مرکزی است.

برای انجام چنین کاری قاعدتا شما باید با هماهنگی قبلی و با امضای قرارداد رسمی بین شرکت و کسی که درخواست داده است ( حقیقی یا حقوقی) و بستن عقد قرارداد رسمی و محرمانه سوئیچ با بانک عامل با یک پروسه مشخص شده در قرارداد دستگاه با سوئیچ اتصال به بانک در محل دلخواه شما نصب و آماده بهره برداری میگردد.

این دستگاه ها کاملا به صورت شخصی هستند ینی تنها مالک این دستگاه ها فقد شما هستید از زمان عقد قرار داد حدودا چیزی بالغ بر 14 روز کاری طول میکشد تا دستگاه شما در محل مورد نظر نصب و راه اندازی شوند.

سرمایه گذاری شما به دو صورت است یک بخش مربوط به خرید دستگاه و ملزومات آن که سرمایه ساکن شما میباشد که بستگی به برند و مدل انتخابی شما دارد.

بخش دوم سرمایه ایست که به عنوان وجه درگردش شما محسوب میگردد که درون دستگاه قرار گرفته و گردش مالی شما را ایجاد مینماید.

این کار به این شکل است که پول گذاری اولیه به عهده خودتان است و پولی که برداشت میشود یا همان وجه خروجی مجددا به حساب خودتان واریز خواهد شدو در صورت اتمام پول مجددا آن را شارژ می کنید و این مقدار پولی که در دستگاه قرار می دهید بستگی به شرایط مالی خودتان و کشش منطقه تان دارد.

روش کار سوئیچ در سامانه پرداخت الکترونیکی بانک اقتصاد نوین

وقتی که فردی کارت را بر روی ترمینال می کشد (دستگاه پوز) یا وارد ترمینال (ستگاه خودپردار) میکند تعدادی اطلاعات کار ،اطلاعات ترمینال، اطلاعات محیطی آنجا مانند ساعت،تاریخ و … در مجموع یک پیام برای سوییچ پذیرنده ارسال میشود. در این هنگام سوییچ پذیرنده پس از تایید اولیه تراکش اولیه و تایید هویت ترمینال تراکش را در مجموع یک پیام برای صادر کننده ارسال میکند.
در این هنگام صادر کننده دستور انجام عملیات مالی را برای سیستم بانکی ارسال میکند و منتظر پاسخ می ماند. در این لحظه برگشت مسیر معکوس تا ترمینال طی میشود تا وضعیت تراکنش به اطلاع کارت و فروشنده برسد.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی