دریافت سوئیچ بانکی

دریافت سوئیچ بانکی جهت ارتباط بین خودپرداز با بانک مربوطه از ضروری ترین اقدامات بعد از خرید خودپرداز است. شرکت های واسطه بسیاری اقدام به اعطای سوییچ بانکی به مشتری می‌کنند اما مهم ترین نکته هنگام دریافت سوئیچ بانکی زمان است. شما باید شرکتی را برای دریافت سوییچ بانکی خود انتخاب نمایید که اولا مراحل ثبت، ارسال مدارک و  … آن سریع انجام شود، دوما کارگزار رسمی بانک های معروف باشد. از آنجایی که سوییچ به عنوان واسطه بین سخت افزار و نرم افزار خودپرداز با بانک می‌باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت دریافت سوئیچ بانک اقتصادنوین، سوییچ بانک دی یا سوییچ بانک کارآفرین از شرکت ایلیامهر کافیست فرم درخواست که در انتهای همین صفحه قرار دارد را پر کنید.

شرکت ایلیا مهر تاکنون نزدیک به ۲۸۰۰ مورد سوئیچ بانکی دستگاه خودپرداز در کل کشور اعطا کرده و رتبه برتر را در اعطای سوییچ بانکی کسب کرده است.

ارتباط مستقیم با کارشناس سوییچ

سوئیچ بانکی چیست؟

سوییچ واسطه‌ای است دربرگیرنده سخت افزار، نرم‌افزار و پایگاه داده که پیام‌های مربوط بین تراکنش‌ها را بین دستگاه پذیرنده (خودپرداز) و مقصد تراکنش جا‌به‌جا می‌کند. تراکنش‌ها نیز یک پیام الکترونیک می‌باشند که در خودپردازها ایجاد شده و به شبکه شتاب ارسال می‌شوند. در واقع وظیفه اصلی سوییچ بانکی انجام تراکنش می‌باشد.

نرم­ افزار­های سوییچ که مسئولیت اصلی مدیریت و انتقال این تراکنش ها را به­ عهده دارند باید ویژگی­ هایی شامل موارد زیر را داشته باشند:

– کارایی مناسب و پاسخگویی سریع به تراکنش ­ها

– ارائه خدمات به صورت ۲۴ × ۷

– امکان مانیتورینگ پایانه­ های پرداخت

– مدیریت هوشمند تراکنش­ها جهت ارتقای کارایی

سوئیچ بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین طیف جامعی از خدمات بانکی و مالی را در شبکه خدمت رسانی خود به گروه های مختلف مشتریان ارائه می دهد. یکی از  مهم ترین خدمات بانک اقتصاد نوین، اعطای سوییچ بانکی از طریق کارگزاری های رسمی خود است.

مدارک لازم جهت دریافت سوییچ بانک اقتصاد نوین از شرکت ایلیامهر:

1- مدارک شناسایی برابر با اصل

2- گواهی امضا برای شرکت پرداخت نوین آرین

3- افتتاح حساب 839 اقتصاد نوین

4- چک ضمانت صیادی 50میلیونی در وجه شرکت پرداخت نوین آرین

5- اجاره نامه یا سند مالکیت از محل دستگاه

تمامی مراحل ثبت نام جهت دریافت سوئیچ بانکی و ارسال مدارک در بازه زمانی بسیار کوتاهی توسط کارشناسان ایلیامهر انجام می‌شود.

چنانچه می خواهید درباره کارمزد سوئیچ بانک اقتصاد، مقایسه با دیگر سوئیچ های بانکی و مزایای آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

سوئیچ بانک دی

بانک دی با قرارگرفتن بین 5 بانک خصوصی برتر کشور از لحاظ شاخص ” سود باکیفیت و پایدار” اقدام به اعطای سوئیچ بانکی از طریق شرکت های وابسته کرده است. سوییچ بانک دی از بهترین سوییچ های بانکی است که اکثر مشتریان و صاحبان دستگاه خودپرداز مایل به اخذ سوییچ از این بانک هستند.

مدارک لازم جهت دریافت سوییچ بانک دی از شرکت ایلیامهر:

1- مدارک شناسایی برابر با اصل

2- گواهی امضا برای شرکت تراکنش همراه توسن

3- افتتاح حساب در بانک دی

4- چک ضمانت صیادی 50میلیونی یا سفته

5- اجاره نامه یا سند مالکیت از محل دستگاه

چنانچه می خواهید درباره کارمزد سوئیچ بانک دی، مقایسه جامع سوئیچ های بانکی و مزایای سوئیچ دی اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

سوئیچ بانک کارآفرین

بانک کارآفرین از اولین و از معدود بانک‌های کشور است که مستقلاً و توسط کادر فنی داخلی خود نسبت به بومی‌سازی، پیاده‌سازی، توسعه و نگهداری سامانه بانکداری متمرکز (Core Banking) خود اقدام کرده است. سوییچ بانک کارآفرین جهت ارتباط دستگاه خودپرداز با این بانک به صاحبان خودپرداز اعطا می‌شود.

مدارک لازم جهت دریافت سوییچ بانک کارآفرین از شرکت ایلیامهر:

1- مدارک شناسایی برابر با اصل

2- ارائه چک یا سفته به مبلغ 50 میلیون تومان

3- گواهی امضا

4- اجاره نامه یا سند مالکیت از محل نصب دستگاه

در تماس باشید

فرم درخواست سوییچ

رتبه اول اعطای سوییچ بانک دی

شرکت ایلیامهر مفتخر است که بیش از ۱۰۰۰سوییچ بانکی به بانک های اقتصادنوین و دی در کل کشور متصل کرده که تنها ۴۰۰سوییچ آن متعلق به بانک دی میباشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام ممنون از شرکت ایلیا مهر بابت ارایه سویچ بانک اقتصاد نوین همه جوره راضی هستم مخصوصا پشتیبانی و عدم مغایرت . البته از زمانی که روتر گرفتم قطعی دستگاه هم کم شده

  2. سلام وقتتون بخیر من از شرکت ایلیا مهر سوییچ دی گرفتم و از پشتیبانی این شرکت راضی هستم

  3. سلام من دو هفته پیش مدرک ارسال کردم و تو همون روز کد ترمینال رو دریافت کردم و هیچ مشکلی برای دریافت سوییچ نداشتم ممنون از پیگیریتون

  4. سلام من در تسویه زدن از روی دستگاه مشکل داشتم و از وقتی به مانی تک(سوییچ دی) متصل شدم از طریق اپلیکیشن هر زمان که اقدام کردم تسویه انجام شده . سپاس

  5. سلام یک تشکر ویژه از شرکت ایلیا مهر داشتم من از این شرکت 5 ماه است سوییچ گرفتم و تو تاریخ پنجم هر ماه کارمزد برام واریز شده و خیلی راضی هستم ممنونم

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی