بهترین مارک دستگاه خودپرداز

امروزه افراد زیادی به دنبال بهترین مارک دستگاه خودپرداز می باشند. در این مقاله قصد داریم تا برای شما کاربران محترم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم. در ادامه ما به ترتیب تمامی برند های دستگاه های خودپرداز را بررسی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که کدامیک از این برندها برای شما مناسب تر است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین مارک دستگاه خودپرداز چیست؟

بهترین مارک دستگاه خودپرداز برای هر فرد متناسب با شغل و یا استفاده وی متفاوت می باشد. شما باید توجه داشته باشید که بسته نیازی که دارید و یا شرایط و محل زندگی ، مارک و برند دستگاه خودپرداز خودتان را انتخاب کنید. یک سری از برندها مانند وینکور یا NCR همواره از برند های بسیار خوب و پرفروش می باشند. 

در ادامه همین مقاله بهترین برندها را معرفی خواهیم کرد. شما زمانی که دستگاه خودپرداز را با نیازسنجی و تحقیق انتخاب کنید قطعا درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش

ویژگی های یک دستگاه ATM خوب

در نظر داشته باشید که بهترین برند دستگاه خودپرداز یا همان ATM باید چند مشخصه ثابت داشته باشد. برای مثال دستگاه های خودپرداز خوب باید از برنامه نویسی بسیار حرفه ای و کاملی بهرمند باشند و قطعات فنی آنها در بازار فراوان باشد. در این صورت می توانند جوابگوی نیاز های مشتریان باشند. زمانی که یک دستگاه خودپرداز از نظر برنامه نویسی مشکلی نداشته باشد پس از آن می توانیم در مورد ویژگی هایی که آن ها را از یک دیگر برتر می کند صحبت کنیم. در ادامه همین بخش و در چند بخش مجزا این ویژگی ها را توضیح خواهیم داد.

باگ یا خطای برنامه نویسی نداشته باشد

نداشتن باگ های برنامه نویسی یکی از مواردی می باشد که یک دستگاه خودپرداز خوب باید آن را دارا باشد. این موضوع بدین معنا می باشد که وقتی یک فرد در حال استفاده از دستگاه می باشد آن دستگاه با مشکل رو به رو نشود و دردسری مانند ضبط کارت عابر بانک مشتری و خطای برداشت وجه ... را برای وی به وجود نیاورد.

پشتیبانی فوری

 اگر  دستگاه خودپرداز به هر دلیلی با مشکل خاصی چه به لحاظ خطای برنامه نویسی چه به لحظات اشکال در قطعات، رو به رو شد باید از نظر پشتیبانی بسیار قوی عمل کند. معمولا بهترین برندهای دستگاه خودپرداز از لحاظ نیروی متخصص جهت رفع اشکالات بسیار قوی هستند.  برای مثال زمانی که دستگاه خودپرداز با مشکل رو به رو می شود کاربر بتواند تا با افرادی به عنوان پشیبان تماس گرفته و برای رفع مشکل خودش از آن ها کمک بگیرد.

سیستم غیرقابل هک

زمانی که یک دستگاه خودپرداز در معرض دید عموم قرار می گیرد افرادی همواره قصد دارند تا برنامه نویسی آن را هک کنند و قفل های آن را بشکنند و به قول معروف بتوانند اسکناس های داخل آن را به جیب بزنند. زمانی که یک دستگاه خودپرداز دارای برنامه نویسی قوی و بدون باگ باشد تا به مشکلی برنخورد و افراد و هکر ها نتوانند آن را هک کنند آن زمان میتوانیم بگوییم که یک دستگاه ATM خوب خریداری کرده ایم.

خرید بهترین مارک دستگاه خودپرداز

اگر میخواهید بهترین مارک دستگاه خودپرداز را بخرید و نیاز به مشاوره دارید، میتوانید با کلیک روی دکمه زیر وارد صفحه خرید خودپرداز شده و فرم درخواست را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش : 09196345272

انواع برندهای خودپرداز

در این بخش قصد داریم تعدادی از برندهای دستگاه خودپرداز را معرفی کنیم و توضیح مختصری  درباره هرکدام جهت آشنایی بیشتر با بهترین مارک دستگاه خودپرداز ارائه خواهیم کرد. 

خودپرداز برند NCR

در حال حاضر می توان گفت که بهترین برندی که برای دستگاه خودپرداز در ایران وجود دارد، برند NCR می باشد که به نسبت خدماتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی برای مشتریان نیز دارد.

 

خودپرداز برند Wincor

خودپرداز وینکور یکی از  برندهای بسیار معروف و قدیمی در این حوزه می باشد. معمولا اکثر دستگاه های خودپردازی که در داخل ایران مشغول به کار هستند یا برند ان سی آر و یا برند وینکور را دارند. البته توجه داشته باشید که هر کدام از این برند ها، مدل خاص خودپرداز با قابلیت های مجزا نیز دارند.

خودپرداز برند هیوسانگ

در حال حاضر با توجه به فوق العاده بودن شرایط دو برند قبلی، برند هیوسانگ که محصول یک شرکت کره ای است نتوانسته به خوبی بدرخشد. با این حال یکی از برند های دستگاه خودپرداز است که از نظر خدمات و قیمت در جایگاه سوم قرار دارد.

خودپرداز برند Banqit

این برند از چند برند قبلی هم استفاده کمتری دارد و هم خدماتی که ارائه می دهد نسبت به آن ها ضعیف تر است. اما با این حال از بسیاری از برند های دیگر  مطرح تر می باشد و در بعضی از کشور ها فقط از این برند استفاده می شود.

بهترین مارک خودپرداز

لازم است بدانید که برندهای معرفی شده، بهترین مارک های خودپرداز در دنیا می باشند. اما با این حال پر فروش ترین برند هایی که در حال حاضر وجود دارند برند های NCR  و WINCOR می باشند. این دو برند امروزه توانسته اند تا با خدمات بسیار خوبی که برای کاربران و مشتریان خودشان می دهند به دو برند برتر خودپرداز تبدیل شوند.

توصیه ایلیامهر به عنوان کارگزار رسمی بانک و فعال در زمینه بانکداری نوین این است که بسته به نیاز های خود، مدل های مختلف این دو برند را خریداری کنید.

خودپرداز NCR و خودپرداز وینکور در حال حاضر در ایران جا افتاده اند و به عنوان دو برند مطرح شناخته می شوند. با توجه به این که نیاز های بانک ها و شرکت ها را به عنوان یک دستگاه خود پرداز فراهم می کنند می توانند گزینه خوبی برای انتخاب و خرید باشند. قیمت این دو برند در حال حاضر در ایران بسیار مقطوع تر از برند های دیگر می باشد (زیر 100 میلیون تومان).

فروش خودپرداز

 اگر شما یکی از مدل های برند خوب و پر فروش در منطقه زندگی خودتان را انتخاب کرده باشید می توانید به راحتی آن را به فروش برسانید. دلیل این موضوع این است که تقاضا برای این برند ها نسبت به برند های دیگر بیشتر می باشد.

برای مثال توجه کنید که زمانی که شما در ایران برند هایی مانند بنکیت و یا  HYOSUNG را خریداری کرده باشید با توجه به این که تقاضا برای مدل های این دو برند کم است شما برای فروش آن با دردسر مواجه خواهید شد. اما در زمانی که شما مدل خودپردازی از برند NCR را انتخاب کرده و آن را خریده باشید بسیار راحت تر و در کمترین زمان می توانید آن را به فروش برسانید.

لوازم جانبی بهترین مارک خودپرداز

لوازم جانبی دستگاه های خودپرداز به طور کلی چند مورد بیشتر نمی باشد.

1. صفحه نمایش

2. صفحه کلید

بهترین مارک های دستگاه خودپرداز از بهترین انواع این دو لوازم جانبی بهره مند می باشند. برای مثال برند وینکور دارای صفحه نمایشی می باشد که دارای دید در نور خورشید را دارد و جنس صفحه نمایش آن نیز از LED ساخته شده است. و یا مثلا در برند وینکور رسید هایی که چاپ می شوند به طور کامل گرافیکی هستند. همین موارد باعث می شود تا شرکت ها و بانک ها معمولا با این برند ها برای تامین دستگاه های خودپرداز مورد نظر قرارداد ببندند. البته توجه داشته باشید داشتن لوازم جانبی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی بسیار خوب از دیگر عواملی می باشد که شرکت ها را برای خرید این برند ها ترغیب می کند.

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی