خرید دستگاه کش لس و قیمت انواع کش لس

شرکت ایلیامهر اولین برند دستگاه های کش لس در ایران می باشد.
این شرکت به عنوان نماینده رسمی خرید و فروش و ثبت انواع دستگاه‌های کش لس، خودپرداز و کارتخوان با مناسب‌ترین قیمت و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دستگاه های کش لس شرکت ایلیامهر

خدمات ایلیامهر در حوزه خرید انواع دستگاه های کش لس

مشاوره رایگان

معمولا افراد برای سرمایه گذاری روی دستگاه های کش لس کمی تردید دارند زیرا هنوز تمامی قشر جامعه با این خدمات نوین آشنایی کامل ندارند. در هر حال مشاورین و متخصصین ایلیامهر برای رها شدن شما از این سردرگمی آماده هرگونه مشاوره هستند. آنها با در نظر گرفتن شرایط شما را خرید دستگاه کش لس راهنمایی خواهند کرد.

ارسال و نصب بدون هزینه

ارسال تمامی دستگاه‌ها اعم از کیوسک غیرنقدی، خودپرداز و کارتخوان به سراسر کشور توسط شرکت ایلیامهر به صورت رایگان انجام می‌شود. دستگاه‌ها توسط متخصصان در این حوزه فرستاده خواهد شد و هر کارشناس موظف است که دستگاه را بدون داشتن ایراد نصب کرده و به مشتریان تحویل دهد.

پشتیبانی و گارانتی انواع دستگاه ها

یکی از مهمترین خدمات ایلیامهر پشتیبانی و گارانتی محصولات است. ما به عنوان نماینده رسمی خرید و فروش انواع دستگاه های خودپرداز، کش لس و کارتخوان در صورت وجود هرگونه مشکل در هر یک محصولات، تعمیر و هرگونه مشکل را به مدت یکسال برای مشتریان عزیز رایگان انجام خواهیم داد.

آموزش و کار با انواع دستگاه ها

پس از نصب دستگاه، کارشناسان ایلیامهر وظیفه دارند تا مراحل کار با دستگاه را بطور کامل به صاحبان دستگاه آموزش دهند. این آموزش میتواند به طرق مختلف در اختیار آن‌ها قرار گیرد. در پایان نیز شما می توانید سوالات خود را به صورتی تلفنی از متخصصین ما بپرسید و جواب خود را دریافت کنید.

برگزاری کلاس‌های آموزشی کار و تعمیر با دستگاه‌های کش لس

ایلیامهر به عنوان اولین شرکت خرید و فروش دستگاه های کش لس، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی جهت یادگیری صاحبان دستگاه برای رفع انواع مشکلات در کیوسک های غیرنقدی کرده است. بدین ترتیب هر فرد پس از خرید دستگاه کش لس میتواند جهت بالا بردن اطلاع خود و همچنین ایجاد یک شغل جدید در کلاس های آموزشی شرکت نماید. پس از دریافت گواهینامه مربوطه میتواند به عنوان یک تکنیسین وارد بازار کار شده و مشغول به فعالیت باشد. (شرکت در کلاس‌های آموزشی ملزم به خرید دستگاه کش لس، خودپراز و  یا دستگاه کارتخوان نمی‌باشد.)

دستگاه کش لس چه کاربردهایی دارد؟
دستگاه های کش لس قابلیت انجام انواع امور بانکی اعم از پرداخت قبوض، خرید شارژ، خرید بلیط، مانده حساب و ... را ارائه می دهد.
چرا باید دستگاه کش لس بخریم؟
با توجه به اینکه امروزه وقت برای افراد بسیار با ارزش است، با پیشرفت تکنولوژی سعی می‌شود تا خدماتی ارائه شود که در کمترین زمان انجام شده و نیاز به مراجعه حضوری به بانک‌ها نباشد. در واقع اکثر خدمات بانکی از طریق دستگاه های کش لس قابل انجام است.
دستگاه های کش لس چه تفاوت هایی با هم دارند؟
مجموعا دستگاه‌های کش لس عملکرد یکسانی دارند و همگی خدماتی را در رابطه امور بانکی ارائه میدهند. تفاوت عمده دستگاه های کش لس در شکل ظاهری و قابلیت استفاده آنهاست. برای مثال انواع دستگاه کش لس به دو نوع دیواری و ایستاده تقسیم می‌شوند. برخی دارای صفحه نمایش لمسی هستند و قابلیت نصب انواع برنامه ها را دارند. خرید نوع دستگاه کش لس به نوع خدمات و میزان بودجه بستگی دارد.
قیمت دستگاه کش لس چقدر است؟
از آنجایی که انواع دستگاه های کش لس را در بازار مشاهده می‌کنید، نمیتوان یک قیمت واحد برای همه آنها در نظر گرفت. فاکتورهای مختلفی از جمله جنس بدنه، داشتن پرینتر، وسایل جانبی مانند دوربین و صفحه کلید و نوع مانیتور در قیمت دستگاه کش لس دخالت دارد.
برای خرید یک دستگاه Cashless چه مدارکی لازم است؟
برا خرید دستگاه کش لس کافیست به یکی از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارکی از قبیل تصویر جواز کسب محل کار، تصویر اجاره نامه یا سند و تصویر کارت ملی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
تفاوت دستگاه کش لس با دستگاه خودپرداز چیست؟
دستگاه خودپرداز و کیوسک غیر نقدی خدماتی شبیه به هم را ارائه می دهند. با این تفاوت که دستگاه های کش لس قابلیت پرداخت پول نقد را ندارند.
کیوسک کش لس را از کجا بخریم؟
تنها بررسی قیمت دستگاه کش لس و مزایا و معایب آن ها کافی نخواهد بود، شما باید به دنبال فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر فروش انواع دستگاه های کش لس باشید. شرکت ایلیامهر معتبرترین و مجهزترین نمایندگی در حوزه خرید و فروش انواع دستگاه کش لس می باشد. با مراجعه غیرحضوری و تنها از طریق سایت میتوانید اقدام به خرید دستگاه کش لس مورد نیاز خود کنید.

در تماس باشید

فرم درخواست خرید دستگاه کش‌لس

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش

لیست دستگاه های کش لس

معرفی انواع دستگاه کش لس

همزمان با پیشرفت تکنولوژی شرکت های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید دستگاه های کش لس کردند که هر یک در جایگاه خود مزایا ویژگی‌ها متمایزی نسبت به سایرین دارند. در ادامه تعدادی از بهترین دستگاه های کش لس را به همراه جزئیات محصول معرفی کرده‌ایم:

دستگاه کش لس KW

این دستگاه با امکانات و قابلیت های متنوعی که ارائه می دهند میتواند تا میزان قابل توجهی نیازهای مراکز مختلف مانند بانک‌ها، فروشگاه‌ها، ساختمان های تجاری و مسکونی، پاساژها و … را برطرف کند. سخت افزار این مدل از کیوسک های غیرنقدی بسیار قدرتمند بوده و به راحتی آسیب نمیبیند. همچنین با دوربینی که روی آن نصب است به راحتی چهره افراد را شناسایی می‌کند.

مزایای دستگاه مدل KW​

امکان نصب رومیزی، استندی و دیواری

دارای دوربین

دارای لمس حرارتی

دارای Mirror

3 ماه گارانتی

دارای بلندگو

قابلیت اتصال به LAN

دستگاه کش لس KW

دستگاه کش لس IM30

این دستگاه نمونه اولیه از دستگاه های آکبند و نو در بازار است. سایر دستگاه ها و مدل هایی که در بازار مشاهده می کنید دست دوم میباشند. از جمله مهمترین ویژگی های این دستگاه میتوان به امکان نصب نرم افزارهای اندرویدی، اسکن بارکد دوبعدی و سه بعدی، اتصال به اینترنت از طریق کابل و wifi  اشاره کرد.

مزایای دستگاه مدل IM30

بدون گرید

آکبند

تحویل توسط پست

گارانتی یک ساله بانکی

با فاکتور رسمی

بدون پرینتر

قابلیت تعریف چند شماره حساب یا شماره شبای پیش فرض

قابلیت تعریف شماره تلفن همراه پیش فرض برای دریافت رسید بانک

صرفه جویی در مصرف کاغذ پرینت

هر رول تقریبا ۱۰۰ هزار تومان شده است

دستگاه کش لس Techno Kiosk Wk100

این نوع از کیوسک های غیرنقدی هوشمند و با فناوری روز دنیا ساخته شده و تمامی قابلیت های مورد نیاز خدمات بانکی را ارائه می دهد. این دستگاه دارای تجهیزاتی مانند دوربین، پرینتر، صفحه کلید با قابلیت روشنایی و … بوده که نحوه کار با آن را بسیار ساده می کند. کیوسک Techno Kiosk Wk100 به راحتی به دیوار نصب می‌شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مزایای دستگاه مدل Techno Kiosk Wk100

قابلیت اسکن اثر انگشت

مجهز به بارکدخوان تک بعدی و دو بعدی

دارای دو عدد دوربین

دارای Mirror

قابلیت دریافت ده گردش آخر

دارای بلندگو

امکان نصب در فضای بیرون

دارای NFC

دارای یکسال گارانتی معتبر

لمس حرارتی فوق العاده قوی

دستگاه کش لس Caisse Enregistreuse مدل DK-D4001

 

دستگاه کش لس DK-D4001 ساخت کشور چین بوده و با برند DK در بازار شناخته می‌شود. صفحه این دستگاه لمسی بوده و میتوان با اثر انگشت با آن کار کرد. به حالت ایستاده نصب شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. برای خرید دستگاه کش لس مدل DK-D4001 لازم است در ابتدا نگاهی به مزایای آن داشته باشیم.

مزایای دستگاه Caisse Enregistreuse مدل DK-D4001

مدیریت هوشمند CRM

سرعت فرآیند بالا

نرم افزار یکپارچه داخلی، دستگاه Plug and Play

تعمیر و نگهداری آسان: طراحی مدولار، راحت برای مونتاژ و جداسازی

دقت بالا، پایداری و قابلیت اطمینان بالا، عملکرد ایمنی بالا

برنامه های کاربردی

دستگاه کش لس مدل CJD 8000/CC

 

دستگاه کش لس مدل CJD 8000/cc یکی دیگر از بهترین و مقاوم‌ترین دستگاه هایی است که در حال حاضر در بانک‌ها و مراکز مختلف استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت این مدل از دستگاه های کش لس ایستاده بودن آن است، به این ترتیب به راحتی قابل جابجای نیست و صاحب دستگاه دیگر نگران مواردی مانند سرقت آن نخواهد بود.

مزایای دستگاه مدل CJD 8000/CC

قابلیت پیچ و مهره شدن به کف

مقاوم در برابر سرقت و خرابکاری

قابلیت محدودیت دسترسی برای عملکرد (تنها میتوان برای کارکنان دسترسی تعیین کرد)

بسیار سریع و سهولت در کار

مناسب برای مکان های مختلف مانند مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ، بانک ها و اداره‌جات مختلف

و موارد دیگر …

دستگاه کش لس مدل ZT2312E

دستگاه کش لس مدل ZT2312E یکی دیگر از انواع دستگاه کش لس هاست که به صورت بی سیم هم میتواند کار کند. همانند سایر دستگاه ها قابلیت پرداخت قبوض، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت اقساط و … به جز پرداخت پول نقد را دارد. خرید دستگاه کش لس ZT2312E برای مکان هایی مانند بانک‌ها، فروشگاه‌ها، مترو، هتل‌ها و … توصیه می شود.

مزایای دستگاه مدل ZT2312E

مقاومت بالا و طول عمر بالا

پشتیبانی از استانداردهای ISO/ICE 14443A و ISO/ICE 14443B

قابلیت کنترل نور صفحه کلید

قابلیت نصب روی دیوار

جنس شاسی از آلیاژ منیزیم

دارای ظاهری زیبا و ساختاری قوی

عملکرد مکانیکی عالی

اندازه استاندارد و تهویه خوب

دستگاه کش لس مدل ZT2312

کیوسک دیواری مدل ZT2312 یکی از انواع دستگاه های کش لس هوشمند نسل جدید است که به راحتی قابل نگهداری و مدیریت است. این مدل از دستگاه های گزینه های مختلفی برای انجام خدمات بانکی و مالی ارائه میدهد.

مزایای دستگاه مدل ZT2312

سیستم عامل تعبیه شده، عملکرد بالا و برنامه پایدار

امنیت بالا با تکنیک رمزگذاری کامل سخت افزاری ATM

مانیتور لمسی رنگی TFT و پیام های صوتی، آسان برای استفاده

پشتیبانی خودکار دانلود نرم افزار سمت سرور، آسان برای ارتقاء

پشتیبانی از مدیریت از راه دور، مدیریت کم و هزینه نگهداری

پشتیبانی از شارژ مجدد کیف پول تلفن همراه و پرداخت قبض مقدار کمی

دستگاه کش لس مدل ZT2780

دستگاه کش لس ZT2780 یکی از جدیدترین و بروزترین دستگاه های کش لس است که با فناوری و ظاهری نوآورانه طراحی شده است. این دستگاه دارای صفحه لمسی بوده و قابلیت های مختلفی متناسب با خدمات بانکی به مشتریان ارائه می دهد.

مزایای دستگاه مدل ZT2780

مقرون به صرفه و راحت

کاربرپسند و نگهداری آسان

صفحه نمایش بزرگ و قابل لمس

طراحی فوق العاده و قابل تنظیم و مناسب برای ارگونومی بدن

دستگاه کش لس چیست؟

دستگاه کش لس به عنوان یک ماشین برای انجام تبادلات و تراکنش های بانکی مورد استفاده قرار میگیرد و تمامی خدمات دستگاه های ATM به جز پرداخت پول نقد را در برمیگیرد. دلیل این امر جلوگیری از رسوب پول است که میتواند از خطرات و اتفاقات ناخوشایندی جلوگیری کند.

خدمات دستگاه کش لس شامل موارد زیر است:

– پرداخت قبوض

– انتقال وجه

– کنترل موجودی حساب

– خرید شارژ تلفن همراه

– تبلیغات

– خرید انواع بلیط ها

و موارد دیگر

کار با دستگاه کش لس همانند دستگاه خودپرداز است. کارت را وارد دستگاه میکنید، رمز کارت را وارد کرده و عملیات مورد نظر را انجام می‌دهید. افرادی که روی دستگاه های کش لس سرمایه گذاری می‌کنند، معمولا سود خوبی به دست می آورند زیرا اکثر امور بانکی از طریق این دستگاه‌ها قابل اجراست. برای خرید دستگاه کش لس می توانید فرم مربوطه را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ایلیامهر در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مزایای دستگاه کش لس نسبت به دستگاه خودپرداز

بطور معمول، هزینه‌ای که یک دستگاه کش لس برای انجام تراکنش‌ها از مردم دریافت می‌کند با هزینه‌ای که توسط دستگاه های خودپرداخت دریافت می‌شود یکی است. اما مزیت انواع دستگاه های کش لس به دستگاه های خودپرداز این است که قطعات شکستنی کمتری دارند و کوچک هستند و به راحتی در کمترین فضا جا میگیرند.

اصلی‌ترین نقطه ضعف دستگاه های ATM (خودپرداز)، ارائه پول نقد است. بدین ترتیب یک نفر به عنوان صندوق‌دار باید همواره پول نقد را در دستگاه قرار دهد تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. اما این مشکل در دستگاه کش لس حل شده است. از آنجایی که دستگاه های کش لس خدمات پول نقد را پشتیبانی نمی کنند پس نیازی به افراد برای مراقبت و بررسی نقدینگی را ندارند. بنابراین در مراکزی که پول نقد اهمیت چندانی ندارد و فردی به عنوان صندوق‌دار فعالیت نمی‌کند مناسب است که از دستگاه های کش لس استفاده شود.

ویژگی ها و مزایای کیوسک های کش لس:

– ارائه انواع خدمات و امور بانکی و سهولت در انجام آنها

– جلوگیری از انواع کلاهبرداری ها و سرقت

– عدم نیاز به فضای بزرگ و قابلیت نصب روی دیوار

– واریز سود به ازای هر تراکنش برای صاحبان دستگاه

– عدم نیاز به پول گذاری در دستگاه توسط صندوقدار

– سریع‌تر و آسان‌تر کردن فرآیند خرید

– ارائه انواع گزارش های مالی و گردش حساب

و موارد دیگر …

قیمت دستگاه کش لس

با توجه به تنوع محصولات در بازار قطعا شاهد قیمت های بسیار مختلف خواهیم بود. بنابراین برای قیمت دقیق و خرید دستگاه کش لس به صرفه باید از یک مرکز معتبر اطلاعات بگیرید. شرکت ایلیامهر به عنوان نماینده رسمی خرید و فروش انواع دستگاه های کش لس در حال فعالیت است. جهت اطلاع از قیمت‌ دستگاه کش لس و مشاوره برای خرید دستگاه کش لس میتوانید با تیم مشاوره ایلیامهر در تماس باشید.

البته فراموش نکنید عوامل مختلفی در قیمت دستگاه کش لس دخالت دارند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– نوع دستگاه و خدمات ارائه دهنده آن

– جنس بدنه و استقامت دستگاه

– دارای لوازم جانبی مانند دوربین و صفحه کلید

– دارای پرینتر و چاپگر

– نوع صفحه نمایش

– قابلیت اثر انگشت

و موارد دیگر …

کیوسک کش لس بخریم یا دستگاه خودپرداز؟

اگر بین انتخاب خرید دستگاه خودپرداز و یا خرید دستگاه کش لس گیر کرده‌اید باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. اول از همه فکر کنید که در چه محلی قرار است دستگاه نصب شود و یا اینکه در آن اطراف آیا دستگاهی وجود دارد یا خیر. درست است که استفاده از کارت های بانکی این روزها بسیار افزایش یافته است و کمتر کسی با پول نقد خرید می‌کند اما باز هم نمیتوان منکر آن شد که اصلا به دستگاه خودپرداز نیازی نیست.

بهتر است در کنار دستگاه های خودپرداز که علاوه بر ارائه خدمات بانکی، پرداخت پول نقد هم دارند، اقدام به خرید دستگاه کش لس کنید تا افرادی که نیازی به پول نقد ندارند امور بانکی خود را سریع‌تر انجام دهند. اما در حالت کلی و با در نظر گرفتن مزایای کیوسک غیرنقدی، خرید دستگاه کش لس میتواند نسبت به دستگاه خودپرداز به صرفه‌تر باشد.

فرآیند سفارش خرید کیوسک کش لس چگونه است؟

– در مرحله اول شما به عنوان خریدار باید به نمایندگی‌های فروش مراجعه کنید. پس از مشاوره و گرفتن اطلاعات کافی باید فرم درخواست دستگاه را پر کنید. البته لازم به ذکر است که نیاز به مراجعه حضوری نیست و اکثر نمایندگی‌ها سایت های فروش دارند و خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهند.

– پس از پر کردن فرم، درخواست شما ثبت شده و مورد بررسی قرار میگیرد. این مدت زمان ممکن از دو هفته تا یک ماه طول بکشد.

– پس از تایید درخواست و بستن قرارداد بین درخواست کننده و نماینده فروش، میتوانید کیوسک را تحویل بگیرید.

ما در شرکت ایلیامهر خدمات ویژه‌ای مانند ارسال و نصب رایگان را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم. متخصصان ما پس از نصب، آموزش های لازم جهت کار با دستگاه را به مشتریان می‌دهند.

ایلیامهر، نماینده رسمی فروش دستگاه های کش لس

شرکت ایلیامهر به عنوان نماینده رسمی خرید دستگاه کش لس، خودپرداز و کارتخوان در حال فعالیت است و خدمات خود در سراسر کشور به هم وطنان عزیز ارائه می‌دهد. جهت مشاوره و خرید انواع دستگاه‌ کش لس میتوانید با شماره های ارائه در سایت تماس بگیرید.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی