راهنمای فنی دیسپنسر خودپرداز

دیسپنسر قلب دستگاه خودپرداز و وظیفه آن پرداخت وجه درخواستی به مشتری می باشد. Dispenser Cash دستگاهی الکترومکانیکی است که مثل یک روبات عمل می کند. این دستگاه وظیفه شمارش اسکناس و ارائه آن به مشتری، براساس دستور کامپیوتر اصلی بر عهده دارد.

در دستگاه خودپرداز، چند Dispenser وجود دارد (معمولاً 3-4) که یادداشت هایی با یک نوع اسم ذخیره می کنند. به عنوان مثال، یک توزیع‌کننده ممکن است فقط دارای اسکناس 100 تومانی باشد، دیگری ممکن است دارای اسکناس 50تومانی و دیگری فقط دارای اسکناس‌های 10تومانی باشد. این اطلاعات به رایانه دستگاه خودپرداز وارد می شود، یعنی کدام سطل حاوی کدام نام است. بنابراین، با فرض اینکه دستگاه باید 150 هزارتومان توزیع کند، کامپیوتر موجود در دستگاه خودپرداز محاسبه می‌کند که از کدام سطل چقدر باید برداشت کند و به دیسپنسر دستور می‌دهد اسکناس‌ها را بر این اساس خارج کند.

دیسپنسر خودپرداز

آیا دیسپنسر معیوب میشود؟

پاسخ این سوال مثبت است. همانطور که گفته شد Dispenser از مهم ترین قطعات دستگاه خودپرداز است که با وجود دیسپنسر معیوب دستگاه نمی تواند پول نقد یا مقدار نقدی مناسب را توزیع کند. از آنجایی که دستگاه های خودپرداز برندهای متفاوت، قطعات داخلی و طرز کار متفاوتی دارند جهت عیب یابی و رفع مشکل دیسپنسر نیاز به راهنمایی خواهید داشت.

راهنمای فنی دیسپنسر

ما به عنوان ارائه دهنده کلیه خدمات فروش، پشتیبانی و آموزش دستگاه خودپرداز، در قالب سه فایل پی دی اف راهنمای فنی دیسپنسر خودپرداز هیوسانگ، وینکور و تکنو 4.4w را در ادامه ارائه کرده ایم.

 

جهت دانلود فایل راهنمای دیسپنسر روی نوشته موردنظر خود کلیک کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی