نمایندگی کارت خوان

با اخذ نمایندگی کارتخوان سیار یک درآمد بی دردسر را تجربه خواهید کرد. شرکت ایلیا مهر از کلیه افرادی که دارای توانمندی های لازم در زمینه خدمات بانکی و ابزار پرداخت الکترونیک (خصوصا کارتخوان و خودپرداز) می باشند، دعوت به همکاری می کند. جهت اخذ نمایندگی کارتخوان ابتدا باید شرایط ذکر شده را مطالعه کرده و در انتهای صفحه، فرم درخواست را پر کنید.

خرید دستگاه خودپردازATm

فعالسازی در یک روز کاری

امنیت بالا به همراه گارانتی

تضمین پایین ترین قیمت

ارسال به سراسر کشور

دریافت نمایندگی کارتخوان

مسئولیت شما به عنوان یک نماینده فروش کارتخوان، جذب و اقناع پذیرندگان جهت خرید دستگاه پوز می باشد. شرکت ایلیامهر با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش، جز معدود شرکت هایی است که کلیه خدمات سخت افزاری، نرم افزاری، پشتیبانی، فعالسازی و تسهیل فروش را هم برای مشتری و هم برای نمایندگان فروش فراهم می آورد. با اخذ نمایندگی کارتخوان ضمن درآمد از فروش هر دستگاه پوز ، در سود تراکنش نیز سهیم خواهید بود.

مزایای یک نماینده فروش

برخورداری از سود تراکنش

ارائه محتوای تبلیغاتی

پشتیبانی توسط شرکت

افزایش تضمینی درآمد

کسانی که سررشته ای در بازاریابی دارند با فروش انواع دستگاه کارتخوان به عنوان نماینده، می‌توانند بسته به توافق خود با مشتری تا سقف 20درصد پورسانت دریافت کنند.

قیمت هر دستگاه کارتخوان بین 1 تا 5 میلیون تومان متغیر است و شماره حساب مشتری از هر بانکی می‌تواند باشد که در حال حاضر محدودیتی وجود ندارد. ضمن اینکه تمامی دستگاه های پوز گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش نیز دارند.

درآمد نمایندگی کارتخوان

درآمد ماهانه یک نماینده فروش کارتخوان
  • فروش 5 دستگاه = 21,000,000 ریال
  • فروش 10 دستگاه = 45,000,000 ریال
  • فروش 15 دستگاه = 75,000,000 ریال
  • فروش 20 دستگاه = 104,000,000 ریال

وجود دستگاه کارتخوان سیار امروزه برای تمامی کسب و کارها چه آنهایی که خورده فروشی کالا دارند، چه برای مشاغلی که در شرکت فعالیت می‌کنند، ضروری است. معاملات روزانه بسیاری از مشاغل دیگر توسط پول نقد، چک و … انجام نمیشود و کارتخوان سیار جای پای خود را در معاملات محکم کرده است.

پس باید همگام با پیشرفت تکنولوژی گام بردارید و باتوجه به نیاز اکثر مشاغل به دستگاه پوز یا کارت خوان ، اقدام به اخذ نمایندگی کارت خوان سیار کنید. برای ثبت درخواست نمایندگی کارتخوان کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

در تماس باشید

فرم درخواست نمایندگی کارتخوان

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام من هفته پیش دستگاه 7210 سفارش دادم و در سریعترین زمان ممکن دستگاه به دستم رسید . واقعا از مشتری مداری و وقت شناسی این شرکت راضی هستم .

با خشم عادلانه نکوهش کنید و از مردان فریب خورده متنفر باشید و تضعیف شده توسط جذابیت لحظه لذت چنان کور میل که آنها نمی توانند درد و مشکل را پیش بینی کنند.
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
مکالمه تلفنی
باز کردن بستن
تماس با پشتیبانی